Kategorie

eBiuletyn-Newsletter

ZWROTY  I REKLAMACJE

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym bez podania przyczyny

2.W celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt  ze Sprzedającym poprzez e-mail :  biuro@bimberhobby.pl , lub telefonicznie 785648516.

3. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym paragonem bądź fakturą VAT.  Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru zawartej na rachunku . Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego

4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym w oryginalnym opakowaniu. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.

5. W razie zwrotu towaru, Kupujący ponosi koszty przesyłki towarów do i od Kupującego.     Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem .

6. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący  znajdzie w nim wady techniczne – które podlegają reklamacji  należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail biuro@bimberhobby.pl  lub telefonicznie  koszt wysyłki do Sprzedającego pokrywa Kupujący .

7. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady  wraz z  dołączeniem   paragonu fiskalnego bądź  faktury VAT oraz danymi Kupującego .

8. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.

9.Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu braku na stanie ), sklep zwróci Kupującemu  równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

10. Prawo odstąpienia od umowy zwrotu lub reklamacji  nie przysługuje Kupującemu                w przypadku:
- towarów które noszą ślady użytkowania lub mają zniszczone oryginalne opakowanie ,            - dostarczony towar jest niekompletny np. brak instrukcji ,                                                         - termin ważności wskazuje na zepsucie towaru .

11. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających ww. warunki, nastąpi  zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez kupującego konto  bankowe. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty  ponownej wysyłki reklamowanego towaru  do Kupującego leżą po stronie Sprzedającego . 

 


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę

Reklama